hepsibet
  • BIST 14274.02
  • Altın 6129.23
  • Dolar 46.5914
  • Euro 53.073
  • İstanbul 30 °C
  • Ankara 27 °C
  • Tunceli 29 °C

İzmit Belediyesi, Hatay’da sıcak yemek dağıtımına başladı

İzmit Belediyesi, Hatay’da sıcak yemek dağıtımına başladı
10 şehri etkileyen 2 büyük depremin yıkıcı etkisini bir nebze olsun azaltmak ve depremzedelere yardımcı olmak amacıyla İzmit Belediyesi kurduğu aşevinde sıcak yemek dağıtımını sürdürüyor.

(İHA) - 
Merkez üssü Kahramanmaraş olan ve 10 ili etkileyen iki yıkıcı depremin ardından yardım tırlarını bölgeye göndermeye devam eden İzmit Belediyesi, 37’nci aracı da yola çıktı. Ayni yardımların devam ettiği bölgede İzmit Belediyesi kurduğu aşevinde sıcak yemek yapıyor. Hatay’ın Defne ilçesine 4 aşçı ve 4 yardımcı personelle yapılan sıcacık yemekler dağıtılmaya devam ediyor.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 1971-2023 Dersim Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 (428) 212 10 16 | Faks : 0 (428) 212 10 16 | Haber Scripti: CM Bilişim